É aquela que procede do emprego da auga subministrada pola rede de abastecemento público, nun uso determinado.
Águas residuais
Águas usadas e que podem conter quantidades importantes de produtos em suspensão ou dissolvidos, com acção perniciosa para o ambiente. Não se consideram as águas de arrefecimento.
A captación consiste en extraer e/ou recoller a auga da natureza e almacenala para a súa utilización. Inclúense os servizos de embalse e a condución por arterias e canalizacións primarias. Distínguense, entre outras, a captación de augas superficiais e a de augas subterráneas, realizada a través de sondaxes ou perforacións.
Caudais captados
Quantidades de água obtidas através dos pontos de captação de águas superficiais ou subterrâneas efectivamente utilizada. O caudal de exploração considerado deve ser o caudal máximo que em cada momento garanta as boas condições de funcionamento dos equipamentos e a disponibilidade continuada dos recursos hídricos onde se processa a captação.
Sistema constituído por um conjunto de órgãos cuja função é a colecta das águas residuais e o seu encaminhamento e, por vezes, tratamento em dispositivo adequado, de forma a que a sua deposição no meio receptor (solo ou água), não altere as condições ambientais existentes para além dos valores estabelecidos como admissíveis na normativa local e na legislação nacional aplicável. Deste modo, na sua forma completa, um sistema de drenagem de águas residuais é constituído pelos seguintes órgãos principais: rede de drenagem, emissário, estação elevatória, interceptor, estação de tratamento e emissário final.
Toda operación consistente en recoller, clasificar, agrupar ou preparar residuos para o seu transporte.
Recolha de resíduos
Operação de apanha, triagem e/ou mistura de resíduos, com vista aos seu transporte.
Consiste na recollida diferenciada de materiais orgánicos fermentables e de materiais reciclables, así como calquera outro sistema de recollida diferenciada que permita a separación dos materiais valorizables contidos nos residuos desde a súa orixe.
Recolha selectiva de resíduos
recolha especial de resíduos que são objecto de deposição separada por parte do detentor, com a finalidade de serem reciclados (ex.: os "vidrões" e os denominados "ecopontos").
Defínense como aqueles residuos xerados nos domicilios particulares, comercios, oficinas e servizos, así como todos aqueles que non teñan a cualificación de perigosos e que pola súa natureza ou composición poden asimilarse aos producidos nos anteriores lugares ou actividades (incluídos: a limpeza das vías públicas, zonas verdes, animais domésticos mortos, residuos e escombros procedentes de obras menores da construción, ...)
Refírese ao conxunto de operacións realizadas para modificar as características das augas residuais de modo que podan ser reutilizadas ou devoltas á natureza en condicións de calidade adecuadas. Os tipos de tratamento que se teñen con ta son: